لزوم استفاده از دیزل ژنراتور در ادارات در ساعات اوج مصرف

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : شهروندان یزدی با استفاده از دو درگاه ارتباطی سامانه سمات و ۱۲۱ می توانند بدون نگرانی از محرز شدن نام خود برای گزارش عاملین مراکز استخراج رمز ارزها اقدام کنند. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم […]

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : شهروندان یزدی با استفاده از دو درگاه ارتباطی سامانه سمات و ۱۲۱ می توانند بدون نگرانی از محرز شدن نام خود برای گزارش عاملین مراکز استخراج رمز ارزها اقدام کنند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در جمع مدیران مدیریت های برق با اشاره به اهمیت همکاری بخش اداری و ضرورت استفاده از دیزل ژنراتور در ساعات ۱۰ الی ۱۳ ادارات،  اظهار کرد : براساس تصمیم استانداری همه ادارات از ساعت ۱۳ تعطیل و ملزم به رعایت شیوه نامه مدیریت مصرف هستند.

این مسئول به وجود رمز ارزها و شناسایی و برخورد با استخراج کنندگان غیرقانونی تاکید کرد و گفت : درگاه های ارتباطی نظیر سامانه ۱۲۱ و سامانه سمات به نشانی www.tavanir.org.ir/samaat   برای دریافت گزارش محرمانه افراد اختصاص یافت.

مهندس جم با تاکید بر شناسایی مشترکین تجاری و خانگی پرمصرف و اخطار به آنان ، تعامل مدیران مدیریت های برق با نمایندگان مردم  و فرمانداران را با اهمیت خواند و گفت : کلیه مدیریت های برق برای اقدامات بهینه سازی و اصلاح شبکه مکلف هستند به جای درخواست خاموشی از  ساعات اعلامی مدیریت اضطراری بار استفاده کنند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متذکر شد : مدیران هر مجموعه به خصوص مدیران شهرستان ها با هماهنگی دفتر روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به مردم در خصوص اهمیت مدیریت مصرف برق اقدام کنند.