کلنگ زنی ۳ پروژه آبرسانی در شهرستان بندرگز در دهه فجر

مدیر امور آب و فاضلاب بندرگز از آیین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی این امور در این شهرستان و 3 روستای تحت پوشش در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.
مدیر امور آب و فاضلاب بندرگز از آیین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی این امور در این شهرستان و ۳ روستای تحت پوشش در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس عباس جمال با اعلام این خبر افزود : با حضور فرماندار ، شهردار ، مدیران دستگاه های  اجرایی استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی امور آبفا بندرگز و روستاهای تحت پوشش این شهرستان برگزار شد.

مدیر امور آب و فاضلاب بندرگز از حجم پروژه های این شرکت در این شهرستان گفت و اظهار داشت : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، اجرای عملیات خط انتقال به طول ۷۰۰ متر و اجرای عملیات شبکه توزیع به طول ۷۰۵متر با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیون ریال همزمان با دهه فجر اجرایی می گردد.

جمال در پایان اظهار داشت : با کلنگ زنی این پروژه ها ، شهر بندرگز و ۳ روستای تلور ، سرطاق و گز غربی با جمعیتی بالغ بر ۳۰۳۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.