کشف و جمع آوری کابل های غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی برگزاری هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰درصد و اطمینان از تعدیل مصارف ادارات، بیش از ۶هزار و ۲۵۱متر کابل غیر مجاز از سطح این استان کشف و جمع آوری شد. خلیل عوض زاده بیان کرد: جمع آوری […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی برگزاری هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰درصد و اطمینان از تعدیل مصارف ادارات، بیش از ۶هزار و ۲۵۱متر کابل غیر مجاز از سطح این استان کشف و جمع آوری شد.

خلیل عوض زاده بیان کرد: جمع آوری رمز ارزها، تعدیل مصرف روشنایی بلوارها، میدان ها و جاده های ورودی و خروجی شهرها و مناطق، کنترل و پایش بار مصرفی ادارات، ارگان ها، نهادها و سازمان ها از جمله اهداف برگزاری این مانور است.

وی ادامه داد: ۵۱ اکیپ، ۱۲۶ نفر نیرو و ۳۳دستگاه خودرو در ۲۳ اداره و امور توزیع برق استان سیستان و بلوچستان طی این مانور شرکت داشتند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: طی برگزاری این مانور برق ۹۰اداره این استان که نسبت به رعایت الگوی مصرف برق ابلاغ شده بی توجه بودند قطع و ۲۱اداره نیز مورد بازدید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۴۰۴چراغ روشنایی معابر با توان ۳۰کیلو وات طی این مانور تعدیل شد اظهار داشت: کشف ۶دستگاه رمز ارز غیر مجاز، رفع ۲۲نقطه اتصال سست و ۱۲مورد تعدیل بار فیدر فشار ضعیف از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این مانور است.

عوض زاده با بیان اینکه اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تامین برق منازل و مراکز درمانی است گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران، برق ادارات باید به میزان ۵۰درصد مقدار مصرف مشابه سال قبل در ساعات اداری، و تعدیل مصارف ادارات در تعطیلات و ساعت غیر کاری به ۱۰درصد اقدام کنند و مرکز پایش این شرکت به صورت روزانه میزان مصرف برق ادارات را پایش و مراکزی که نسبت به رعایت این میزان مصرف بی توجه باشند در نوبت اول تذکر و در نوبت بعد قطع خواهند شد.