کسب رتبه برتر در ارزیابی جامع عملکرد سالیانه حوزه بانوان و خانواده شرکت های آب و فاضلاب کشور

شرکت آب و فاضلاب استان سمنان رتبه برتر ارزیابی عملکرد امور بانوان و خانواده صنعت آب و فاضلاب کشور در سال های 1399 و 1400 را به خود اختصاص داد....
 به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، از طرف رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی لوح تقدیری از محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان تقدیر شد.

متن تقدیرنامه بدین شرح است:” میهن اسلامی ما همواره نیازمند تلاشهایی مخلصانه در تمامی حوزه ها است تا بتواند در مسیر توسعه همه جانبه گام بردارد، بی شک تلاش در جهت ارتقاء همه جانبه و نقش آفرینی هر چه موثرتر بانوان در حوزه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی جز با حمایت  عالی ترین سطوح سازمان محقق نخواهد گردید که جنابعالی به نحو شایسته توانسته ایدآن را به انجام رسانید.کسب موفقیت آن شرکت در ارزیابی جامع عملکرد سالیانه حوزه بانوان و خانواده شرکت های آب و فاضلاب را صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال مسئلت داریم.”

شایان ذکر است : طی لوح تقدیری از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرضیه لواف به عنوان مشاور برتر در بخش امور بانوان و خانواده صنعت آب و فاضلاب کشور تقدیر شد.

گفتنی است: در مراسمی که در ۲۲ اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا در شرکت برگزار شد از مدیرعامل و مشاور امور بانوان و خانواده شرکت تجلیل شد.