قطع برق ۵۵ اداره پرمصرف دیگر در پایتخت

با تداوم گرمای هوا، برق 55 اداره پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد؛ تمامی ادارات مکلف به تداوم همراهی در کاهش مصرف برق تا نیمه شهریورماه هستند.

به گزارش برقآب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شایان به ذکر است: بر اساس مصوبه هیات وزیران، کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه های سرمایشی اقدام نمایند.

به اطلاع مشترکان اداری شهر تهران می‌رساند که طبق مصوبه ابلاغی هیات وزیران در خصوص کنترل پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران، تمامی ادارات و دستگاه‌های اداری پایتخت موظفند تا پانزدهم شهریور با رعایت مدیریت مصرف برق، به همکاری خود با این شرکت جهت حفظ پایداری شبکه و همراهی در تامین برق مشترکان ادامه دهند.

با توجه به این موضوع، باید توجه داشت که مصرف برق ادارات پایتخت به صورت لحظه‌ای پایش و مشترکان پرمصرف بخش اداری با اخطار قبلی قطع خواهد شد. در این راستا، در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه، برق ۵۵ مشترک اداری پرمصرف دیگر نیز توسط نیروهای فنی این شرکت قطع شده است.

همچنین، بر اساس مصوبه هیات وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی نیز موظفند در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام نمایند.

با توجه به این مقررات، بخشی از مصرف برق در ادارات پایتخت بهبود یافته و بهبود استفاده از انرژی اهمیت بیشتری یافته است. به همین منظور، توصیه می‌کنیم تمامی ادارات و دستگاه‌های اداری پایتخت به مصرف مسئولانه برق توجه کنند و در رعایت مدیریت مصرف برق همکاری نمایند تا بتوانیم به صورت پایداری از برق استفاده کنیم و برق مشترکان اداری را تامین نماییم.