قزوین پایلوت کشوری مدیریت ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با پیشتازی در راه اندازی و موفقیت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در این شرکت، از سوی دفتر فن آوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری این طرح معرفی شد. به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی با اعلام […]

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با پیشتازی در راه اندازی و موفقیت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در این شرکت، از سوی دفتر فن آوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری این طرح معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: این اقدام حاصل تلاشهای بی وقفه همکاران ما در معاونت در آمد و خدمات مشترکین ،دفتر فن آوری اطلاعات و دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب بوده است.
وی افزود: سامانه مذکور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم را در پی داشته و خدمات ۲۲ گانه شرکت را بر اساس عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت ارائه می دهد.
بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار درگاه متنوع شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه مشترکین تغذیه شده و به تناسب درخواست هر مشترک خدمات می دهد.
وی ادامه داد: در یک اقدام نوین از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک نیز بهره گیری شده تا کلیه امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین متذکر شد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
گفتنی است مشترکین جهت بهره گیری از خدمات مذکور می توانند به سایت شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR مراجعه کنند.