مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

قریب چهار درصد انرژی مصرفی استان در شهرستان مهدیشهر استفاده می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در دیدار با فرماندار مهدیشهر بیان کرد: چهار در صد انرژی مصرفی استان، در این شهرستان استفاده می شود.

سید محمد حسینی نژاد با عنوان این که حدود هشت درصد تاسیسات صنعت توزیع برق استان به شهرستان مهدیشهر اختصاص دارد گفت: هم اینک ۴۵۶ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت در این شهرستان وجود دارد و ۹ درصد ایستگاه های توزیع برق نیز برای تغذیه برق اشتراک های شهرستان مهدیشهر در مدار قرار دارند.

وی با اشاره به این که عملیات جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه سیمی در دستورکار این شرکت قرار دارد افزود: شبکه فشارضعیف هوایی سیمی کلیه روستاهای این شهرستان به کابل خودنگهدار مبدّل شده و تا آخر امسال نیز شبکه سیم مسی شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد ودرجزین هم کابلی می شود.

وی یادآور شد: با توجه به فصل زمستان و وجود محدودیت در بخش گاز، مدیریت پیک بار زمستان اهمیت بسیاری داشته و دستگاه های اجرایی و مشترکان صنعتی، تجاری، خانگی، کشاورزی و عمومی، هر کدام به نوبه خود، می بایست ایفای نقش نموده و طرح تعدیل روشنایی معابر نیز، در راستای مدیریت اوج بار در سطح استان به اجرا درآمده است.

در ادامه مجتبی اقوامی پناه، فرماندار مهدیشهر از تعامل بسیار ارزشمند صنعت توزیع برق استان در رسیدگی سریع به تقاضاها و بررسی مشکلات مردمی اظهار خرسندی نموده و بیان کرد: نعمت برق به عنوان زیرساختِ زیرساختها محسوب می شود و جملگی می بایست در راستای استفاده بهینه از آن و مدیریت مصرف اهتمام نمائیم.