قدردانی معاون وزیر نیرو از دفتر مدیریت مصرف شرکت برق تبریز

معاون وزیر نیرو و رئيس سازمان ساتبا در راستای برگزاری موفق برنامه های آموزشی و اجراي سياستهاي ابلاغي وزارت نيرو در حوزه مديريت مصرف برق از دفتر مدیریت مصرف شرکت برق تبریز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، معاون وزیر نیرو از دفتر مدیریت مصرف شرکت برق تبریز قدردانی کرد.

محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا در راستای برگزاری موفق برنامه های آموزشی و اجرای سیاستهای ابلاغی وزارت نیرو در حوزه مدیریت مصرف برق با ارسال لوحی از سید ابراهیم فکاری مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت قدردانی کرد.

در متن این لوح آمده است:مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی برق گام مهمی است در جهت شکوفایی و سازندگی میهن اسلامی مان ایران؛ لذا بدینوسیله از همدلی و همراهی جنابعالی در برگزاری موفقیت آمیز وبینار آموزشی ” مروری بر الزامات قانونی، ممیزی و بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع کشور” در راستای اجرای سیاست های ابلاغی وزارت نیرو در حوزه مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۲،که ناشی از اعتقاد خالصانه شما به رشد و اعتلای کشور می باشد، قدردانی می نمایم. امید است همواره در استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قرین توفیق حضرت احدیت قرار گیرید.