قدردانی مدیرعامل شرکت توانیر از عملکرد مطلوب تلاشگران صنعت برق کشور

مدیرعامل شرکت توانیر درجمع مدیران عامل، مقامات، معاونان و مدیران صنعت برق فارس و بوشهر ازکوشش، جدیت وعملکرد مطلوب تلاشگران صنعت برق كشوردر تابستان سال جاری به جهت تامین برق مطمئن و پایدار قدردانی کرد.
 مهندس آرش کردی در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه ماه محرم اظهار داشت: صنعت برق کشور در تابستان سال جاری توانسته است درمناطق و مقاطع مختلف عملکرد مناسبی داشته و با وجود برخی مشکلات در مسیر پیش رو، سربلند بیرون آید.

وی تاکید کرد: تلاشگران صنعت برق کشور در تابستان سال جاری به نحوی فعالیت کرده اند که چنانچه اندک مشکلی که به دلایل فنی بر تاسیسات برق وارد می شد به سرعت بر طرف شده تا خللی در خدمت رسانی انجام نشود. وی تاکید کرد: تمام تلاش مدیران و کارکنان صنعت برق کشور معطوف به این است که همواره استانداردهای صنعت برق  رعایت و حفظ گردد.

مدیرعامل شرکت توانیر در بخش دیگری از سخنان خود، انجام سفرهای استانی را زمینه ساز آشنایی بیشتر دست اندرکاران  صنعت برق کشور با مدیران صنعت برق استان و آشنایی با مسائل و مشکلات و تلاش برای حل آنها عنوان کرد و بیان داشت: صنعت برق استان های فارس و بوشهردر تابستان اخیر با یک سری مشکلات و معضلات روبرو شده که در تلاشیم به عنوان پشتیبان صنعت برق، با همدلی، همفکری و تلاش جمعی، مشکلات تامین برق را مرتفع سازیم تا نقصی در امور مردم شریف کشور و مشترکان برق ایجاد نشود.

کردی با بیان اینکه همه ما از خانواده بزرگ صنعت برق هستیم ابراز داشت: چنانچه موفقیتی حاصل می شود، به دلیل زحمات شبانه روزی و تلاش بی وقفه تمامی مدیران و کارکنان است و چنانچه در برخی موارد به دلایل مختلف توفیقی حاصل نشود، کل صنعت برق را درگیر خواهد کرد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری مستمر کلیه دست اندرکاران صنعت برق کشور بتوانیم خدمات شایسته را به مردم عرضه داشته و صنعت برق در سال جاری و سال های آتی نیز بهتر از گذشته عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت توانیر، معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر و هیات همراه در جمع مدیران عامل مقامات صنعت برق استان های فارس و بوشهر گفت: برپایی چنین نشست هایی می تواند نقش موثری در تسریع اجرای پروژه های مهم ، توسعه صنعت برق و رفع مشکلات رخ داده و تلاش حداکثری درجهت تامین برق مطمئن و پایدار داشته باشد.

حمیدرضا کریمی فرد، ویژگی دیگر برگزاری این جلسات را تشریک مساعی و هم اندیشی مقامات صنعت برق کشور با مدیران برق استانی و بهره مندی از رهنمودها و نقطه نظرات ایشان برشمرد و بیان داشت: بی تردید چنین نشست هایی می تواند نتایج و برکات مثبتی برای صنعت برق استان در پی داشته و به توسعه هرچه بیشتر زیرساخت های صنعت برق و رفع سریع تر مشکلات موجود در این صنعت کمک شایانی نماید.