از سوی معاون برق و انرژی وزارت نیرو انجام شد؛

قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گذر موفق از دوره اوج مصرف

معاون برق و انرژی وزارت نیرو از تلاش کارکنان روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برای گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ قدردانی به عمل آورد.

در متن لوح تقدیر “همایون حائری”، معاون برق و انرژی وزارت نیرو خطاب به ابوالفضل همتی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان آمده است: “صنعت برق ایران در سایه تلاش خالصانه، پشتکار و همت کارکنان متعهد و دلسوز خود، دستاوردهای ارزشمندی را داشته و هر برگ از صفحه پرافتخار آن تصویرگر تلاش های جهادگونه نیروهائی است که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کنند.

در این بین اطلاع رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی، نقشی تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است. ضمن قدردانی از تلاش های شما و همکاران روابط عمومی، امید است که در پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و موید باشید.”

یادآور می‌شود: در همایش مدیران روابط عمومی های صنعت برق کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید، لوح تقدیر معاون وزیر نیرو توسط محمد علی اکبری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر به مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سمنان اعطا شد.