فوت کودک در اثر سقوط به دریچه فاضلاب

در پی این حادثه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دستور وزیر نیرو با حضور در خوزستان و ابراز تاسف شدید نسبت به بروز این سانحه و تسلیت به خانواده کودک جان‌باخته تصریح کرد: با هدف بررسی دقیق این موضوع، کمیته‌ای برای ارزیابی به اهواز اعزام شده است‌‌.

فوت یک کودک در اثر سقوط به دریچه فاضلاب

در پی این حادثه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دستور وزیر نیرو با حضور در خوزستان و ابراز تاسف شدید نسبت به بروز این سانحه و تسلیت به خانواده کودک جان‌باخته تصریح کرد: با هدف بررسی دقیق موضوع فوت این کودک، کمیته‌ای برای ارزیابی به اهواز اعزام شده است‌‌.

به گزارش برقآب اتابک جعفری ادامه داد: به منظور جلوگیری از تکرار حوادثی از این قبیل ضروری است تمهیدات دقیق‌تر و کارامدتری برای نظارت بیش‌تر بر رعایت موارد و اصول ایمنی پروژه‌ها اندیشیده شود.
جعفری اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز پروژه‌ بسیار مهم و بااهمیتی محسوب می‌شود و تکمیل آن برای دولت و به تبع آن وزارت نیرو بسیار حائز اهمیت است.

او ادامه داد: اتمام پروژه فاضلاب اهواز یکی از مهم‌ترین مطالبات دیرینه مردم خوزستان به شمار می‌رود که وزارت نیرو نیز تلاش دارد با سرعت و‌ دقت هرچه بیش‌تر در اجرای آن، مطالبه بحق مردم شریف خوزستان را محقق سازد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به روند اجرایی این پروژه گفت: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز پس از سال‌ها از ۳۱ درصد به ۵۴ درصد در مدت زمان یک سال رسیده است و این پروژه باید با سرعت و دقت و رعایت دقیق ملاحظات و اصول ایمنی تکمیل شود تا مشکل فاضلاب اهواز بعد از سال‌ها یک بار برای همیشه برطرف شود.

جعفری پروژه فاضلاب اهواز را از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو دانست که برای دولت سیزدهم از اهمیت خاصی برخوردار است.