فعالیت شبانه روزی همکاران دیسپاچینگ جهت رصد و پایش مصرف برق مشترکان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: گذر موفق از ایام اوج باری شبکه در تابستان امسال مستلزم همراهی و همکاری مطلوب تمامی مردم استان با خادمان خود در شرکت توزیع می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طاهر کیامهر ضمن تماس تلفنی با خبر ۲۳ اخبار شبانگاهی صداوسیما مرکز استان ضمن تاکید بر مدیریت مصرف برق توسط مشترکان در تابستان امسال گفت: امیدواریم ایام اوج باری شبکه تابستان امسال با همراهی مطلوب مردم استان، به خوبی و با کمترین مشکل سپری شود.

وی اضافه کرد: فعالیت در شرکت‌های خدمات رسان به مردم افتخاری است که نصیب مجموعه شرکت توزیع نیروی برق شده که برای ارائه خدمات به بهترین و عالی ترین نحو، خادمان مردم در این مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کیامهر در ادامه بار دیگر بر ضرورت همکاری، تعامل و همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تاکید و خاطرنشان کرد: بی شک گذر از پیک تابستان، با همراهی تمامی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

وی همچنین ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری دربرنامه‌های مدیریت مصرف تابستان گفت: آن دسته از کشاورزانی که در ساعات اوج بار، اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های کشاورزی خود نمایند، هزینه برق مصرفی آن ها در سایر ساعات باقی مانده شبانه روز به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از رصد و پایش مستمر مصرف برق ادارات و مشترکان پر مصرف توسط مرکز دیسپاچینگ این شرکت خبر داد و گفت: همکاران شرکت توزیع نیروی برق در مرکز دیسپاچینگ به صورت شبانه روزی در حال رصد مصرف برق مشترکان اداری و پرمصرف هستند.

وی در پایان خواستار توجه ویژه تمامی مشترکان برق آذربایجان غربی به اهمیت کاهش مصرف برق در ساعات پیک شد و تصریح کرد: با توجه به این که مدیریت مصرف برق از مهم ترین اولویت های شرکت توزیع نیروی برق در فصل تابستان است، ضروری است تمامی سازمان های اجرایی الگوی صحیح مدیریت مصرف از قبیل استفاده حداکثری از نور طبیعی و افزایش دمای سیستم های سرمایشی را در دستور کار خود قرار دهند.