در ديدار مدير عامل برق تبريز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز مطرح شد:

فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی ضرورت جامعه کنونی است

نماینده ولی فقیه درآذربايجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر موضوع مدیریت و اصلاح الگوی مصرف برق در جامعه تاکید کرد.

فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی ضرورت جامعه کنونی است

به گزارش برقاب، اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به همراهی معاونان و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت با حضور در بیت امام جمعه با آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
طی این دیدار آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: این خدمات رسانی ها باید بیش از پیش ادامه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر موضوع مدیریت و اصلاح الگوی مصرف برق در جامعه خاطرنشان کرد:ضمن تلاش مسولین صنعت برق بر افزایش ظرفیت تولید، به منظور فرهنگ سازى مصرف بهینه برق و آموزش مدیریت درست مصرف در فصل تابستان و ایام گرم سال باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا موجبات آسایش و رضایت مندی مردم فراهم شود.

طی این دیدار اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات شرکت طی سال گذشته و برنامه های شرکت در سال جاری اظهار کرد: برق تبریز افتخار خدمت رسانی برای بیش از یک میلیون مشترک در ۳ شهرستان تبریز،آذرشهر و اسکو را دارد

وی اظهار امیدواری کرد که با استفاده از نیروی متخصص این شرکت اقدامات ویژه ای در سال ١۴٠٣ برای مردم شریف منطقه صورت خواهد گرفت.