فرمانده مقاومت بسیج ادارات و کارمندان از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا مشهد تقدیر کرد

با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهیدعباسپور، معاون بسیج ادارات خواهران این حوزه و مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدفروغی این شرکت و جانشین وی تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد مهندس سید حمید حسینی در این جلسه با تشکر از مدیریت عامل به جهت حمایتهای ایشان از ماموریتهای حوزه بسیج اظهار کرد: مهمترین ماموریت بسیج؛ جهاد تبیین است که خوشبختانه فعالیت های خوبی توسط پایگاه بسیج این شرکت انجام گرفته و خواستار تداوم این فعالیت ها درسطح شرکت آب و فاضلاب مشهد شد. مدیریت عامل در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: کشور در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد که حتی از شرایط دوران دفاع مقدس نیز حساس تر می باشد و در این برهه مهم ترین رسالت ما اول جهاد تبیین از وقایع و دوران انقلاب است و اگر بتوانیم به نحو احسن از عهده این مهم برای همکاران و خانواده هایشان برآییم، بخش عمده ای از موضوع روشنگری می شود. مهندس حسین اسماعیلیان ادامه داد: بخش دوم اقدامات جهادی، جهاد و خدمت بی منت فارغ از مسائل مادی است چرا که مردم تشنه خدمت هستند و جلب رضایت آنها مهم ترین هدف دستگاه های اجرایی و خدماتی است. مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در پایان، از تلاش  ها و اقدامات شایسته همکاران در حوزه بسیج که همه جانبه در راستای جهاد تبیین فعالیت می نمایند تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است در پایان این جلسه، لوح تقدیر توسط فرمانده مقاومت بسیج ادارات و کارمندان به علی رستم زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت و مهدی جعفرزاده جانشین وی اهدا شد.