فرمانده جدید پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه بسیج ابوذر غفاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور آقای محتبی علیرضا پور فرمانده بسیج شرکت توانیر، جناب سرهنگ عبدالله اسکندری مسئول بسیج ادارات سپاه امام صادق ( ع) و جناب سرهنگ سبحانی معاون اردویی سپاه امام صادق (ع)، مدیرعامل،معاونین، مدیران و جمعی از بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر؛ آقای مهندس حشمتی با تبریک فرا رسیدن اعیاد ماه رجب اظهار کرد: بسیج این شجره طیبه ای که با تدبیر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بنا نهاده شد از برکات و سرمایه های ارزشمند نظام است که با لبیک به فرمان ولایت در همه صحنه ها حضوری همراه با بصیرت داشته است و هرجا احساس نیاز شده به کمک مردم ، کشور و نظام آمده و همدلی و همبستگی را برای کشور به ارمغان آورده است.
غلامرضا حشمتی افزود: صنعت برق نیز با تکیه بر همت والا و تفکر بسیجی و جهادی دستاوردهای ارزنده را طی این سالها به مردم ارائه کرده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در اوج تحریم های ظالمانه وجود روحیه جهادی و بسیجی منجر به استقلال و خودکفایی صنعت برق شده و تامین کلیه نیازهای خود را با استفاده از توان متخصصان داخلی محقق نموده است. وی افزود: در شرایط فعلی و در راستای سیاستهای دولت مردمی ارائه خدمت بی منت و حرکت در جهت رفع نیازهای مردم با نگاه جهادی و بسیجی از الویت های شرکت توزیع نیروی برق است و از همه کارکنان خواست تا رفتار بسیجیان را الگوی خویش قرار دهند.
حشمتی همچنین با تقدیر از تلاشهای آقای مرتضی احمدی فرمانده سابق بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای آقای ناصر صدیق فرمانده جدید پایگاه مقاومت ابوذر غفاری این شرکت آرزوی موفقیت کرد.
آقای مجتبی علیرضا پور فرمانده بسیج شرکت توانیر در این آیین گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه های کشور نقشی فعال و پر رنگ دارد و تابستان گذشته نیز در موضوع مدیریت مصرف با مجموعه صنعت برق همکاری تنگاتنگی داشته و بخش زیادی از مدیریت مصرف برق کشور (حدود ۷۰۰ مگاوات) با همت نیروهای بسیجی در سطح کشور محقق شده است.
علیرضاپور افزود: بسیج در تمام صحنه های حساس و مورد نیاز کشور مانند سیل، زلزله و سایر حوادث نقش پررنگ داشته است و این نشان از جایگاه و عظمت بسیج در کشور است.
وی ادامه داد: این میزان مدیریت مصرف برق در کاهش چشمگیر خاموشی ها نقش قابل توجهی ایفا کرده است.
وی همچنین با تقدیر از فرمانده سابق و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید پایگاه مقاومت ابوذر غفاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار امیدواری کرد فرمانده جدید این پایگاه بتواند نهایت همراهی و همدلی را با مجموعه صنعت برق در استان بوشهر داشته باشد.
جناب سرهنگ عبدالله اسکندری مسئول بسیج ادارات سپاه امام صادق ( ع) نیز گفت: بسیج دستاورد مهم و شگفت انقلاب اسلامی ایران است که استقلال و سرافرازی نیروهای مسلح را به ارمغان اورده است.
وی افزود: در رژیم شاهنشاهی نیروهای نظامی و انتظامی هیچ اختیاری از خود نداشته و در سیطره کشورهای استکباری قرار داشتند که به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز از استقلال کامل برخوردار و در زمینه صنعت هوایی، دریایی و زمینی و همچنین سیستم های دفاعی مورد نیاز کشور به خودکفایی کامل رسیده است.
اسکندری اظهار کرد: فلسفه حضور بسیج در دستگاههای اجرایی کمک به بهتر انجام شدن کارها، ایجاد رضایت‌مندی بیشتر و تکریم ارباب رجوع است.
در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات آقای مرتضی احمدی فرمانده سابق بسیج تقدیر و با ابلاغ حکم آقای ناصر صدیق بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت ابوذر غفاری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر منصوب گردید .