فراخوان پیشنهاد نظام حقوق شهروندی

دومین جلسه کارگروه عالی نظام پیشنهادها در سال جاری با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید . مهندس سید علی اکبر صباغ مدیر عامل و رئیس کارگروه عالی نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان  در ابتدای جلسه از تلاش های کارکنان درجهت خدمت رسانی و عملکرد […]

دومین جلسه کارگروه عالی نظام پیشنهادها در سال جاری با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید .

مهندس سید علی اکبر صباغ مدیر عامل و رئیس کارگروه عالی نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان  در ابتدای جلسه از تلاش های کارکنان درجهت خدمت رسانی و عملکرد موفق شرکت در سال ۱۳۹۹ که منجر به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ گردیده است تشکر و قدردانی نمود.

مهندس صباغ با اشاره به اهمیت توجه به حقوق شهروندی از سوی کارکنان و مدیران شرکت به عنوان خادمین مردم در صنعت برق و با اعتقاد راسخ به حفظ کرامت انسانی، ضمن تشکر از ارائه دهندگان موضوعات فراخوان مرتبط به نظام حقوق شهروندی، خواستار امکان بهره مندی حداکثری از نظرات کارکنان و شهروندان در این خصوص شد.

دکتر ملیحه اسفندیاری فرد دبیرکارگروه عالی نظام پیشنهادها نیز با اشاره به برگزاری جلسات نظام پیشنهادها بصورت حضوری و مجازی و با استفاده از زیرساخت های فناوری ارتباطات و رعایت پروتکل های بهداشتی و قدردانی از کلیه دست اندرکاران شرکت در ارائه پیشنهادهای سازنده گفت: کارکنان شرکت و سایر ذینفعان          ( شهروندان ) برای اطلاع از عناوین فراخوانها و ارائه پیشنهادهای خود می توانند به سایت اینترنتی شرکت به نشانی  WWW.Semrec.co.ir   پنل نظام پیشنهادها  مراجعه نمایند.

شایان ذکر است در کارگروه فوق ضمن بررسی پیشنهادها ،سیاست گذاری نحوه ارجاع پیشنهاد در کارگروههای معاونتی، تخصصی و صرفه جویی انجام و به دبیرخانه نظام پیشنهادها جهت اجرا ابلاغ گردید.