فراخوان اولین نمایشگاه تخصصی ارائه محصولات نوآورانه / فناورانه ۱۴۰۱ هوشمندسازی صنعت برق – فاز اول: رویت‌پذیری بار مشترکین

اولین نمایشگاه تخصصی " ارائه محصولات نوآورانه / فناورانه هوشمند سازی صنعت برق - فاز اول: رویت‌پذیری بار مشترکین" در روز دوشنبه 11 مهرماه 1401 در محل پژوهشگاه نیرو و با حضور وزیر نیرو برگزار می‌گردد.
در سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در صنعت برق کشور؛ اولین نمایشگاه تخصصی ” ارائه محصولات نوآورانه / فناورانه هوشمند سازی صنعت برق – فاز اول: رویت‌پذیری بار مشترکین” در روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشگاه نیرو و با حضور وزیر نیرو برگزار می‌گردد.

صنعت برق با هدف رویت‌پذیری و مدیریت بار مشترکین فشار ضعیف و بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ملی قصد دارد از طریق برگزاری نمایشگاه نسبت به شناسایی فناوران این حوزه و متعاقبا تدوین و اجرای برنامه¬های مشترک و بسته‌های حمایتی اقدام نماید.
از کلیه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان/ واحدهای فناور، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، کارخانه‌های نوآوری و پارک‌های علم و فناوری، شتاب¬دهنده‌ها، صاحبان ایده و شرکت‌های خلاق، مراکز رشد و استارتاپ‌های فعال در این حوزه دعوت می‌شود در این نمایشگاه که با حضور وزیر محترم نیرو در روز دوشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود، شرکت نمایند.
به منظور حضور در نمایشگاه، فرم‌های پیوست را دانلود و پس از تکمیل، همراه با مستندات درخواستی به آدرس پست الکترونیکی SGEXPO@NRI.AC.IR ارسال نمائید. مهلت ارسال مستندات ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ است.
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره ۸۸۵۷۸۳۷۶-۰۲۱ سرکار خانم صادقی تماس حاصل فرمائید.
در زیر، در بخش تصاویر مرتبط صفحات اول و دوم پوستر فراخوان قابل مشاهده می‌باشد همچنین جهت دریافت فرم ثبت‌نام ارایه محصول با توجه به راهنمای آن به بخش فایل‌های پیوست مراجعه نمایید

 از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، کارخانه‌های نوآوری و پارک‌های علم و فناوری، شتاب­‌دهنده‌ها، صاحبان ایده و شرکت‌های خلاق، مراکز رشد و استارتاپ‌های فعال در این حوزه دعوت می‌شود در این نمایشگاه که با حضور وزیر نیرو در روز دوشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود، شرکت نمایند.