فاز نخست طرح جهادی ریشه‌کنی افت ولتاژ در شهرستان ماهنشان به پایان رسید

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پایان پروژه‌‌های طرح جهادی ریشه‌کنی افت ولتاژ برق در شهرستان ماهنشان خبر داد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، داود دولتیاری با اعلام این‌که عزم جهادی ریشه‌کنی ضعف ولتاژ شبکه‌های توزیع نیروی برق با هدف ارائه برق پایدار در سراسر استان در حال اجراست گفت: این طرح بزرگ با رویکرد افزایش کیفیت شبکه‌های توزیع برق استان اجرا می‌شود و برقراری زیرساخت‌ها برای تامین انرژی مشترکان جدید در سال‌ها آینده نیز از اهداف بلند مدت طرح جهادی رفع افت ولتاژ است.

 

دولتیاری افزود: در طرح جهادی ریشه‌کنی افت ولتاژ شبکه‌های توزیع برق در شهرستان ماهنشان، با احداث پست‌های جدید بر روی شبکه‌های توزیع برق روستاهای سیاه‌خانه، نورآباد، قلعه ارزه خوران، باغچه، سریک، مادآباد و همچنین شهر ماهنشان با نصب ترانسفورماتورهای جدید به پایان رسید و به‌کارگیری این ترانسفورماتورها به میزان قابل توجهی بر افزایش پایداری شبکه وکاهش تلفات شبکه‌های توزیع برق شهرستان ماهنشان می‌انجامد.

 

گفتنی است طرح بزرگ و جهادی ریشه‌کنی افت ولتاژ شبکه‌های توزیع نیروی برق با هدف خدمت به مردم شریف استان زنجان با ارائه برق پایدار و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکین در امورهای ۱۰گانه شرکت توزیع در سطح استان در حال اجراست.