غبارروبی گلزار شهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس

آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام با همت شورای انسجام بخشی پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حضور جمعی از مدیران و معاونان و کارکنان صنعت آب و برق به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، […]

آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام با همت شورای انسجام بخشی پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حضور جمعی از مدیران و معاونان و کارکنان صنعت آب و برق به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مزار شهدای گمنام واقع در سایت امام خمینی دانشگاه آزاد زنجان غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این آیین علیرضا علیزاده مدیر عامل این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: برگزاری چنین آیین‌هایی موجب تقویت باورهای دینی و ملی است که جزء اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می‌آید و در ردیف مهمترین وظایف ماست.

علیزاده افزود: همه‌ ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و شناساندن همه جانبه‌ی آنان برای نسل‌ جوان یکی از مواردی است که می‌توانیم ادای دین نماییم، بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت که دربردارنده‌ی آثار و برکات عظیمی است مورد توجه ویژه باشد و پیشرفت های امروز ما در عرصه مختلف ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم باشکوه، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این استان ادای احترام و همچنین به سبب اربعین حسینی مراسم قرائت زیارتنامه اربعین نیز برگزار شد.