عملیات مانور جهادی خطوط برق شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهر گناوه

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با عملیات جهادی موفق به اصلاح خطوط تندر، پیروزی، باباعلیشاه و دانش در مدیریت برق گناوه شد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در تاریخ ۲۵ و ۱۴۰۲/۰۷/۲۴، عملیات جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به منظور اصلاح خطوط تندر، پیروزی، باباعلیشاه و دانش با موفقیت انجام شد. این عملیات در دو روز پیاپی انجام گرفت و در کل نزدیک به ۶ ساعت به طول انجامید.

در این عملیات عملیات، سه گروه اجرایی با بیش از ۱۵ نفر سیمبیان و تکنسین، ۳ خودرو سبک، ۴ خودرو سنگین و ۲ خودرو پشتیبان به میدان آمدند. این تیم‌ها با اصلاح ۵۱ نقطه بر روی خطوط تندر و پیروزی و ۱۰۸ نقطه بر روی خطوط دانش و باباعلیشاه همراه با سایر اصلاحات مرتبط، بهبود و بهینه‌سازی شبکه های برق شهرستان گناوه انجام گردید

این عملیات که توسط معاونت بهره و بهرداری و دیسپاچینگ و مدیریت برق شهرستان گناوه صورت پذیرفت نه تنها به افزایش امنیت و پایداری شبکه برق در منطقه کمک می نماید بلکه نمونه‌ای از تعهد و توانایی تیم‌های فنی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در مواجهه با حوداث غیر مترقبه و پایدار شبکه های برق را به دنبال خواهد داشت.

 

یکصد و بیست و دومین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد.

یکصد و بیست و دومین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور رئیس هیئت مدیره و  مدیر عامل شرکت و معاون برنامه ریزی و مهندسی و دیگر اعضای کمیته تحقیقات و  دکتر رحمان دشتی به عنوان نماینده دانشگاه و دکتر پرویز معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی بوشهر در تاریخ چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

یکصد و بیست و دومین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد. یکصد و بیست و دومین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت و معاون برنامه ریزی و مهندسی و دیگر اعضای کمیته تحقیقات و دکتر رحمان دشتی به عنوان نماینده دانشگاه و دکتر پرویز معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی بوشهر در تاریخ چهارشنبه 26 مهرماه 1402 برگزار شد.