شیراز در راه بهبود سلامت جامعه:

عملیات تکمیل مدول های سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲

مدیرعامل آبفا شیراز از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مدول سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل آبفا شیراز در تابستان امسال در مورد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مدول سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز خبر داد. این خبر توسط روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز منتشر شده است. به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، در حال حاضر تنها برای ۵۰ درصد جمعیت شهر شیراز تصفیه خانه فاضلاب وجود دارد. به منظور افزایش ظرفیت تاسیسات فاضلاب و بهبود سطح بهداشت و سلامت جامعه، این شرکت تصمیم بر انجام عملیات تکمیل مدول های سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شیراز گرفته است.

بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز، اظهار داشت که با اتمام عملیات اجرایی مدول سه و چهار، توان تصفیه خانه به ۱۰۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز افزایش خواهد یافت. این افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شیراز بهبود قابل توجهی را در تصفیه فاضلاب شهر ایجاد خواهد کرد و سبب بهبود عملکرد و کاهش آلودگی محیط زیست می شود.

با این اقدام، هدف شرکت آبفا شیراز از انجام عملیات تکمیل مدول های سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲، ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه است. این امر در نهایت بهبود کیفیت آب و بهبود شرایط بهداشتی زندگی شهروندان منجر خواهد شد. علاوه بر این، با توجه به حجم روزافزون جمعیت شیراز و واکنش آن با سیستم فاضلاب موجود، افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ امری ضروری و حیاتی به نظر می رسد.

با پیشرفت عملیات اجرایی مدول سه و چهار تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز، نه تنها کاهش آلودگی محیط زیست و بهبود شرایط بهداشتی شهروندان، بلکه افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب و مدیریت بهتر منابع آبی شهری نیز ارتقا خواهد یافت. در نتیجه، این اقدام بهبود قابل توجهی در مدیریت منابع آبی و بهره‌وری تصفیه خانه فاضلاب شیراز به همراه خواهد داشت.