عملیات برق رسانی به ۱۴ واحد صنعتی و معدنی در سقز به اتمام رسید

مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از تولید، امسال تاکنون ۱۴ واحد صنعتی و معدنی در شهرستان سقز به شبکه سراسری برق متصل شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقزبا اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ تحت عنوان ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” گفت: شعار امسال همچون سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی مطرح شده که این خود نشان از اهمیت و جایگاه ویژه تولید و حمایت  از سرمایه گذاران و رفع موانع است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: بدین منظور و با هدف حمایت از تولید و تولید کننده ازابتدای سال تاکنون به ۱۴ واحد صنعتی و معدنی و همچنین ۸۹ مورد بخش کشاورزی، عملیات برق رسانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی هر منطقه مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاران و برنامه‌های رونق تولید است، اظهار داشت:بی تردید با تامین انرژی برق در این واحدها، تحول بزرگی درتولید و اشتغال در این منطقه اتفاق می افتد.

ابراهیمی گفت: پروژه برق رسانی به ۳۰ واحد صنعتی ، معدنی و کشاورزی دیگر نیز در دست اقدام است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه برق رسانی به واحد های تولید اکسیژن، تولید کارتون، تولید کف پوش، تولید پروفیل از جمله مهمترین واحدهای برق دار شده در شهرستان سقز است، افزود: همچنین برق رسانی به ۲ واحد معدنی تولید سنگ در این شهرستان از مهمترین پروژه ها در حوزه معدن می باشد.

وی اظهار داشت: افزایش قدرت پست بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز به میزان ۸۴۰ کیلو وات از دیگر پروژه های مهم صورت گرفته توسط این مدیریت در سال جاری است.

ابراهیمی درپایان گفت: درمجموع ۹۲ هزار انشعاب برق شهری و روستایی در شهرستان سقز وجود دارد که ۳۴۴ اشتراک آن مربوط به بخش صنعتی و معدنی و تعداد ۱۴۴۹مورد مربوط به  بخش کشاورزی است.