عملیات برقرسانی به ۱۵ واحد صنعتی در سقز در حال اجراست

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه امسال تاکنون به ۵ واحد صنعتی و معدنی در سقز برقرسانی شده است، گفت: تا پایان سال جاری ۱۵ واحد صنعتی دیگر نیز در این شهرستان به شبکه سراسری برق متصل می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ تحت عنوان ”سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” گفت: شعار امسال همچون سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی مطرح شده که این خود نشان از اهمیت و جایگاه ویژه تولید و حمایت  از سرمایه گذاران است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: بدین منظور و با هدف حمایت از تولید و تولید کننده از ابتدای سال تاکنون به ۴ واحد صنعتی و یک واحد معدنی عملیات برق رسانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی هر منطقه مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاران و برنامه‌های رونق تولید است، عنوان کرد: بی تردید با تامین انرژی برق در این واحدها، تحول مطلوبی در تولید و اشتغال در این منطقه اتفاق می‌افتد.

ابراهیمی گفت: پروژه برق رسانی به ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز در دست اقدام است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: تامین برق متقاضیان ومشترکان جدید، ایجاد بسترمناسب سرمایه گذاری وظرفیت سازی، بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی، ارتقاء ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردم ازمهمترین اهداف اجرای  این طرح به شمارمی رود.

در مجموع ۹۲ هزار انشعاب برق شهری و روستایی در شهرستان سقز وجود دارد که ۳۴۴ اشتراک آن مربوط به بخش صنعتی و معدنی و تعداد ۱۴۴۹مشترک مربوط به  بخش کشاورزی است.