عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب خیابان بشیری

به گزارش برقآب شرکت آب و فاضلاب تهران گفت : عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۸۰۰ متر در خیابان بشیری انجام شد. معاون فنی و مهندسی در گفتگویی با روابط عمومی اعلام داشت: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در خیابان بشیری با لوله چدن داکتیل در اقطار ۲۰۰، ۱۵۰ […]

به گزارش برقآب شرکت آب و فاضلاب تهران گفت : عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۸۰۰ متر در خیابان بشیری انجام شد.

معاون فنی و مهندسی در گفتگویی با روابط عمومی اعلام داشت: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در خیابان بشیری با لوله چدن داکتیل در اقطار ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰  به طول ۸۰۰ متر و توسعه شبکه با لوله داکتیل ۱۰۰ به طول ۱۹۰ متر همراه با بازسازی ۱۱۶ فقره انشعاب انجام گرفت.

خسروبخش در این باره افزود: پروژه مذکور با وجود مشکلات فراوان از قبیل ضخامت بالای آسفالت ( در بعضی نقاط تا ۸۰ سانتیمتر)، وجود فضای سبز و ریشه درختان در مسیر بازسازی انشعابات، مجاورت با لوله گاز در بخشی از مسیر و اتصالات اصلی و فرعی در اقطار ۲۰۰ تا ۸۰ ( ۲۰ مورد اتصال به شبکه موجود) با برنامه ریزی های صورت گرفته همراه با مرمت مسیر در کمترین زمان ممکن اجرایی گردید.