تفاهمنامه همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه و آبفای هرمزگان امضا شد؛

عملیات آبرسانی به ۷۲ روستای هرمزگان از هفته آینده آغاز می شود

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، سرهنگ بهمنی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) تفاهمنامه همکاری برای آبرسانی به 72 روستا با مشارکت خیر آبرسان حاج اکبر ابراهیمی امضا شد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و حضور پررنگ قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) در این پروژه بزرگ افزود: این مشارکت به عنوان یک قدم بزرگ در تاریخ آبرسانی هرمزگان به یادگار خواهد ماند که در اجرای آن ۷۲ روستای واقع در هشت شهرستان هرمزگان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد، در اجرای این طرح ۱۵ روستای سیریک، ۱۳ روستای حاجی آباد، ۱۲ روستای میناب، ۱۰ روستای پارسیان، ۱۰ روستای رودان، ۶ روستای بندرعباس و ۴ روستای بستک از نعمت آب  شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

در ادامه این جلسه سرهنگ بهمنی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به شعار امسال این قرارگاه با عنوان جهاد آبرسانی گفت: در اجرای این طرح آبرسانی به ۷۲ روستا یاد شده هدف گذاری شده است که امیدواریم با مشارکت آبفا بتوانیم به سرانجام خوبی در آبرسانی به روستاها برسیم.

به گفته وی، خیر آبرسان هزینه لوله های خط انتقال این روستاها را متقبل شده و عملیات اجرای پروژه نیز با مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) از هفته آینده انجام خواهد شد.