عملکرد قابل قبول شرکت توزیع نیرو برق جنوب استان کرمان

جلسه بررسی عملکرد شرکت های‌ توزیع در حوزه تعرفه و مدیریت سمت تقاضا، از طریق ارتباط تصویری با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل و معاونین توانیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، پس از صحبت های مدیرعامل توانیر در ابتدای جلسه، گزارش عملکرد و ارزیابی شرکت های توزیع سراسر کشور بر اساس شاخص های ۱۲ گانه در زمینه های عملکرد نصب کنتورهای هوشمند دیماندی و صنعتی، نصب کد QR، درصد نصب اپلیکیشن برق ایران توسط مشترکان و سایر موارد توسط معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ارائه گردید. سپس به درخواست وزیر نیرو تعدادی از مدیران عامل شرکت های توزیع کشور عملکرد مربوط به شاخص های اعلام شده شرکت خود را بیان کردند .
عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز جزء مدیران عاملی بود که به درخواست وزیر نیرو به ارائه گزارش پرداخت.
مهدوی نیا ابتدا آمار اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در شاخص های ۱۲ گانه را بیان نمود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، با توجه به اینکه این شرکت معین منطقه سه کشور در زمینه قرارداد خرید تابلوها و کنتورهای هوشمند می باشد، خواستار دستور وزیر محترم در خصوص مساعدت و ۲۵ درصدپیش پرداخت قرارداد مناقصه مذکور شد.
وی افزود: از آن جا که باید تمام تمرکز خود را معطوف پیک ۱۴۰۱ و تابستان پیش رو کنیم، در صورت پرداخت ۲۵ درصد قرارداد مناقصه خرید تابلوها و کنتورهای هوشمند مشترکین صنعتی و کشاورزی، می توانیم تجهیزات قطع و وصل را هم به موقع تهیه کنیم.
مهدوی نیا تصریح کرد: این اقدام کمک شایانی به قطع از راه دور و کنترل و مدیریت اشتراک های صنعتی و کشاورزی هم برای شرکت توزیع جنوب استان و هم برای استان های هم جوار خواهد کرد.
وزیر نیرو نیز عملکرد شرکت ها را مورد بررسی قرار داد و گفت: ساختمان ها و مراکز دولتی باید انضباط بیشتری در مدیریت مصرف برق داشته باشند.
وی تاکید کرد: در تابستان ۱۴۰۱ مصرف ادارات با شدتی بسیار زیاد کنترل خواهد شد و در این راستا نام اداراتی که رعایت نکنند، باید از طریق صدا و سیما اعلام گردد.
محرابیان همچنین درباره درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان در خصوص پیش پرداخت قرارداد مناقصه خرید تابلو و کنتورهای هوشمند دستورات لازم را صادر کرد.
وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به صورت ویژه نقدیر کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان باید الگوی سایر شرکت های توزیع قرار گیرد.
لازم به توضیح است شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بر اساس شاخص های ۱۲ گانه در بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور رتبه چهارم را دارا میباشد.