عملکرد خوب بسیج جهت گسترش فرهنگ بهینه مصرف در پیک بار تابستان

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : بسیج با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص توانست در پیک بار تابستان امسال عملکرد خوبی را در گسترش فرهنگ بهینه مصرف داشته باشد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس سیدحجت اله رضوی نسب در […]

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : بسیج با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص توانست در پیک بار تابستان امسال عملکرد خوبی را در گسترش فرهنگ بهینه مصرف داشته باشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس سیدحجت اله رضوی نسب در سومین نشست شورای انسجام بخشی بسیج صنعت آب و برق با اشاره به جایگاه ممتاز بسیج در همه عرصه ، بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص توانست در پیک بار تابستان برای گسترش فرهنگ بهینه مصرف را یادآور شد و گفت : بسیج با وجود شرایط کرونا در فضای مجازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با انتشار مطالب آموزشی متنوع با موضوع بهینه سازی ، مردم را به رعایت شیوه مصرف دعوت کند.

این مسئول افزود : بالابردن سطح سواد رسانه ای بسیجیان با وجود گسترش شبکه های اجتماعی امری ضروری است .

وی متذکر شد : بسیج علاوه بر فعالیت های فرهنگی در حوزه های مختلف ،دستگیری از افراد کمتر برخوردار جامعه با دعوت مردم به کمک مومنانه به ویژه در استانه شروع سال تحصیلی را در برنامه دارد.

او با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس ، سرکشی از خانواده شهدا ، برپایی نمایشگاه ،غبارروبی گلزار شهدا ، استقرار میزخدمت در نماز جمعه ، برنامه اهدا خون در اربعین حسینی و دهه اخر صفر ،صعود به ارتفاعات استان برای گرامیداشت این هفته و شروع چندین پروژه برق رسانی همزمان با این ایام را از برنامه های در دست اقدام برشمرد.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد : درجنگ تحمیلی پنج میلیون بسیجی و رزمنده حضور داشتند که از این تعداد ۲۲۰ هزار  شهید تقدیم انقلاب شد که ۴۰۰۰ شهید آن متعلق به استان یزد بود.

در این مراسم از تلاش های فرمانده پایگاه بسیج آب و فاضلاب و آبفار تجلیل و ضیا زینی ، فرمانده جدیدپایگاه بسیج آب و فاضلاب معرفی شد.