عبور از بحران کم آبی با مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب

در پی دیدار صمیمانه مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با خانم دکتر محمد بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بر بحران کم آبی در تابستان پیش رو و چگونگی عبور از آن تاکید شد. در این جلسه بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با ارائه […]

در پی دیدار صمیمانه مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با خانم دکتر محمد بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بر بحران کم آبی در تابستان پیش رو و چگونگی عبور از آن تاکید شد.

در این جلسه بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با ارائه گزارش مختصری از وضعیت آب شرب استان قزوین گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش نزولات جوی قریب به ۷۰ روستا با بحران کم آبی مواجه هستند و در مناطق شهری نیز شهر قزوین بیشترین مواجهه با کم آبی را دارد.

بیرنوندی همچنین با اذعان به کمبود منابع آبی علی الخصوص در شهر قزوین اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در تلاش است با اقدامات اجرایى از جمله تنظیم فشار در کلیه مناطق شهر قزوین عدالت در دسترسی به آب را تامین نماید لیکن مشارکت مردمی در مدیریت مصرف آب مهم ترین راهکار عبور از بحران های کم آبی در تابستان پیش رو است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های کم سابقه و پیشین دکتر محمد بیگی خواستار  تلاش در جهت جذب  اعتبارات آب رسانی بویژه در مناطق محروم استان شد.