طلب ۵۰ میلیارد تومانی از مشترکان آبفا خراسان شمالی

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی؛ غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر از مشترکین جهت پرداخت بدهی خود دعوت به عمل آورد. وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان بصورت خودگردان اداره شده و جهت تامین هزینه های […]

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی؛ غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر از مشترکین جهت پرداخت بدهی خود دعوت به عمل آورد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان بصورت خودگردان اداره شده و جهت تامین هزینه های خود ناگزیر به وصول مطالبات از مشترکین می باشد، افزود: در حال حاضر مبلغ طلب شرکت از مشترکان بیش از ۵۰ میلیارد تومان است و مشترکان این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و … نیازمند تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها می باشد.

ساقی افزود: بیش از ۵۰ درصد از مشترکین خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می نمایند و  از ۵۰ درصد دیگر مشترکان دیگر تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورتحساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گلایه از مدیران برخی ادارات و ارگانها گفت: متاسفانه طبق بررسی های انجام نام بعضی از ادارات و ارگانها به لیست بدهکاران اصلی این شرکت دیده می شود که در همین جا از تمامی  مدیران این دستگاه ها درخواست می شود نسبت به تسویه بدهی ادارات مطبوعه خویش اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه تاخیر و عدم پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکین مشکلاتی را برای خدمت رسانی در شرکت بوجود آورده است، گفت: تاخیر در پرداخت آب بها باعث شده است شرکت در تامین هزینه ها جهت  ارائه خدمات مستمر به شهروندان و در پرداخت حق و حقوقات کلیه ذینفعان با مشکل مواجه شود.

ساقی اظهار داشت:  بر اساس بند ج ماده ۳۹-۴ آئین نامه عملیاتی این شرکت؛ در صورتیکه مشترک نسبت به پرداخت کلیه دیون خود به شرکت در مهلت مقرر اقدام ننماید، این شرکت می تواند انشعاب وی را بصورت موقت قطع نماید  اما از آنجاییکه این شرکت همواره اعتماد مردم را بعنوان پشتوانه قوی برای خود داشته در این زمینه اقدامی نکرده و  لذا از عموم هم استانی های عزیز دعوت می شود با پرداخت به موقع قبوض یاری رسان خدمتگزاران خویش و تداوم بخش خدمات مستمر به هم استانی های عزیز  باشند.