طرح برق یاران کوچک در شهرستان یزد آغاز شد

طرح برق یاران کوچک برای پنجمین سال متوالی در سطح مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهرستان یزد کلید خورد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، طرح برق یاران کوچک که به ابتکار استان یزد از پنج سال گذشته در مهدها و مراکز پیش دبستانی شهرستان یزد کلید خورده است در سال جاری و همزمان با شروع برنامه های مدیریت بار در زمستان به موازات طرح دوستان انرژی اجرایی شد.

مهندس سید مهدی حسینی پور ، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق با اشاره به اجرای موفق طرح برق یاران کوچک در سال های گذشته و علاقمندی مهدها و مراکز پیش دبستانی به حضور کارشناس در آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف ، افزود : این طرح در دو فاز اجرایی در فصول پاییز و زمستان اجرا خواهد شد که امیدواریم در فاز نخست ۱۰ مرکز و در فاز دوم افزون بر ۳۰ مرکز آموزشی دیگر در این طرح گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود ۱۵۰۰ کودک پیش دبستانی و سنین بالای چهار سال در مهدکودک ها از برنامه های آموزشی این طرح بهره ببرند ، خاطرنشان کرد : کار فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم مدیریت مصرف ویژه دانش آموزان مقاطع اول و دوم دبستان از هفته سوم آذرماه به صورت گسترده تا پایان سال ادامه می یابد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابرازامیدواری کرد : با کمک کودکان و نوجوانان به عنوان سفیران بهینه سازی ، شاهد میزان مصرف مطلوب بر طبق الگوی مناسب مصرف باشیم.