طرح آبرسانی به ۵ روستای مجتمع زاغج به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت ۵ پروژه آبرسانی مجتمع زاغج شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی احداث شبکه توزیع به طول ۳۳ کیلومتر، خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۵ […]

به مناسبت هفته دولت ۵ پروژه آبرسانی مجتمع زاغج شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی احداث شبکه توزیع به طول ۳۳ کیلومتر، خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۵ باب مخزن در مجموع به ظرفیت ۱۶۰۰مترمکعب از فعالیت های انجام شده در این ۵ پروژه آبرسانی بوده است.

علیرضا جزءقاسمی خاطر نشان ساخت: با بهره برداری طرح های آبرسانی فوق، روستاهای استرود و سقرچین تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفت و روستاهای حی، کهلا و زاغج نیز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در این پروژه ها یک هزار و ۵۱۷ مشترک از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر بهره مند می گردند.

در همین خصوص همزمان با ششمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار، مدیرعامل، فرماندار و امام جمعه قیدار و هیئت همراه، طرح پروژه آبرسانی روستای استرود شهرستان خدابنده به صورت نمادین از روستاهای مجتمع زاغج به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به متراژ ۱۴ کیلومتر ، احداث مخزن ذخیره آب شرب ۳۰۰مترمکعبی و تقویت ایستگاه پمپاژ روستای استرود تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

وی به تامین آب روستای استرود از مجتمع آبرسانی زاغج اشاره نمود و افزود: آب سه روستای جدید آغوزلو، گل تپه و سرشبار نیز از این مجتمع تامین و اهالی این روستاها از آب سالم و پایدار در بخش بزینه رود برخوردار خواهند شد.