با مشارکت خیران؛

طرح آبرسانی به ۴ روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از افتتاح طرح آبرسانی به ۴ روستای این استان با مشارکت خیران خبر داد و گفت: با همت خیران در دولت سیزدهم، ۱۶۹ روستا از آب شرب برخوردار شده است.

طرح آبرسانی به ۴ روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

 

به گزارش برقآب، به نقل از شرکت آب وفاضلاب استان سیستان وبلوچستان؛ “علیرضا قاسمی” جمعیت روستایی بهره‌مند از آب شرب با مشارکت خیران را ۲۹ هزار و دویست نفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت بیش از ۳۶ تفاهم‌نامه یا قرارداد همکاری با گروه‌های مختلف خیری و جهادی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به مجتمع ۴ روستایی سماچ‌ها بیان کرد: این اقدام با مشارکت موسسه خیریه شهیدان تقی‌زاده، گروه جهادی شهید فیاض‌بخش انجام شده است و در راستای آبرسانی به این مجتمع، دو باب مخزن ذخیره آب و ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع آب احداث شده است.

این گزارش می‌افزاید، افتتاح طرح آبرسانی به ۴ روستای حیدرآباد، ناگمان بازار، سماچ گرگ، و عارف‌آباد در شهرستان دشتیاری با حضور نماینده مردم شریف شهرستان چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیر‌عامل هلدینگ پیشرو پارسیان (خیر پروژه)، فرماندار، مدیران امور آب و فاضلاب شهرستان های چابهار و دشتیاری و سایر مسئولات شهرستانی برگزار شد.