مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین: ‌

ضعف ولتاژ مشترکین برق شهر رازمیان بر طرف شد

 مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با اعلام مطلب فوق، افزود :  با اقدامات جهادی  و اجرای طرح های اصلاحات و بهینه سازی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان ، مشکل ضعف ولتاژ مشترکین شهر رازمیان پس از سه ماه کارمداوم بر طرف شد .

خواجه وند در این باره اظهار داشت : شهر رازمیان در مرکز الموت غربی با جمعیت بالغ بر یک هزار خانوار از مدتها قبل در بخش هایی از شهر دچار ضعف ولتاژ شده بود که این امر موجب آسیب رسیدن به وسایل برقی و لوازم خانگی و بروز مشکلات دیگر و نارضایتی شهروندان شده بود .

وی افزود : در این راستا با درخواست های متعددی برای رفع این ایراد  مواجه بودیم که با اجرای اصلاحات و بهینه سازی شبکه نسبت به رفع این نقص فنی اقدام شد .

خواجه وند تصریح کرد : این طرح از سه ماه قبل آغاز شد و تیم فنی شرکت با استعداد ۱۲ نفر نیروی فنی ،کادر و ستادی برای تعمیرات و نصب تجهیزات جدید وارد کار شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد : در اجرای این اصلاحات و بهینه سازی با نصب شبک هوایی فشار متوسط و فشارضعیف و یک دستگاه پست هوایی با ترانسفورماتور نسبت به رفع عیوب اقدام شد .

خواجه وند اظهار داشت : نصب ۳۵۰ متر شبکه فشار متوسط ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۰۰ کیلو وات به پایان رسید و مشترکان از خدمات ارائه شده برخودار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت : برای نصب تجهیزات جدید و رفع ضعف ولتاژ شهر رازمیان ۵۲۸ میلیون تومان هزینه شده است .

این مسئول بیان کرد : در شهر رازمیان ۹۸۰ مشترک برق وجود دارد که با اجرای این طرح مشکل ضعف ولتاژ ۱۴۰ مشترک  بر طرف شد و با ساخت و سازهای جدید و توسعه این شهر در آینده نیز ۲۹۰ مشترک از این خدمات برخوردار می شوند .