ضرورت همراهی مشترکین جهت تامین برق پایدار روزهای گرم پیشرو

اطلاعیه به اطلاع می رساند،افزایش بی سابقه دما ، همچنین کاهش بارندگی ها و از مدار خارج شدن نیروگاه های برقابی، از دلایل بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور و استان است. ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مشترکان در رعایت مدیریت مصرف برق ،در روزهای گرم آتی تداوم این همراهی و مشارکت […]

اطلاعیه

به اطلاع می رساند،افزایش بی سابقه دما ، همچنین کاهش بارندگی ها و از مدار خارج شدن نیروگاه های برقابی، از دلایل بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور و استان است.

ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مشترکان در رعایت مدیریت مصرف برق ،در روزهای گرم آتی تداوم این همراهی و مشارکت درتامین برق مطمئن و پایدار در این برهه زمانی ضروری است.

در حال حاضر مصرف برق به دلیل گرمای شدید هوا به ویژه در مناطق گرمسیراستان به شدت افزایش یافته صنعت برق استان و در مجموع صنعت برق کشور با به کار گرفتن تمامی توان و تلاش خود و با اتخاذ تدابیر و انجام برنامه ریزی های لازم اعم از فنی و غیرفنی و با جذب حمایت و همکاری مشترکین در همه بخش ها خصوصاً صنایع اعم از کوچک و بزرگ توانسته تا کنون ضمن تأمین برق پایدار و جلوگیری از حادثه در شبکه برق تا حد زیاد از خاموشی های مقطعی بکاهد.

با افزایش مستمر دما در سراسر کشور رو به رو هستیم در چنین شرایطی مسئولان و مدیران صنعت برق استان ضمن تقدیر و تشکر از همه مشترکین در همه بخش ها به پاس همکاری هایشان کماکان از مردم عزیز تقاضا دارند تا با مصرف بهینه انرژی خادمان خود را در این صنعت عظیم یاری نمایند تا بتوانیم در این روزهای گرم و سوزان و کرونایی برق مطمئن و پایدار تأمین نماییم .

با اعمال شیوه‌ها و راهکارهای ساده اما تاثیرگذار همانند تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ وبالاتر، استفاده از دورکند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی غیر ضرور همچون: اتو، جاروبرقی، لباسشویی و … درساعات اوج بار بین ۱۲ تا ۱۸ هر روز و استفاده از نور طبیعی روز، می توان ضمن رعایت مصرف بهینه انرژی برق، از بروز خاموشی های مدیریت اضطراری بار نیز جلوگیری به عمل آورد.