مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان اعلام کرد:

ضرورت نصب کنتور بر روی چاه‌های متعلق به شهرداری‌ها

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان، در جلسه با شهردار کرمان بر لزوم نصب کنتور بر روی چاه‌های متعلق به شهرداری‌ها و جداسازی آب مصرفی فضای سبز از شبکه آب شرب خبر داد.

ضرورت نصب کنتور بر روی چاه‌های متعلق به شهرداری‌ها

به گزارش پایگاه خبری برقاب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، حمید علیدادی سلیمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار با محسن تویسرکانی شهردار کرمان بر لزوم نصب کنتور بر روی چاه‌های متعلق به کلیه دستگاه‎های اجرایی با توجه به مصوبات کارگروه ملی سازگاری با کم آبی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص تامین آب شرب در شهر کرمان و قانون هوای پاک بایستی تامین آب فضای سبز به سمت استفاده از پساب و استفاده از روش‌های نوین آبیاری برود. وی افزود: ضروری است شهرداری کرمان در جهت فرهنگ‌سازی مصرف آب و تبلیغات محیطی حداکثر همکاری صورت پذیرد.

شهردار کرمان نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه‌ای کرمان، بر همکاری و حمایت شهرداری کرمان برای رفع مشکلات منابع آبی تاکید کرد: شهرداری کرمان آماده همکاری با شرکت آب منطقه‌ای در حوزه صرفه‌جویی مصرف آب و اطلاع‌رسانی پیرامون صرفه‌جویی در منابع می‌باشد.