مدیرعامل آبفا هرمزگان در همایش شوراهای اسلامی بخش "رودخانه"؛

ضرورت مهار آب های سطحی برای رفع بحران کم آبی

 مدیرعامل آبفا هرمزگان در همایش شوراهای اسلامی بخش"رودخانه" شهرستان رودان، با تصریح بر لزوم انجام اقدامات اساسی در حوزه آب این منطقه، قول داد: با حمایت دولت مردمی و مجلس انقلابی، اتفاقات خوبی را در حوزه آب بخش "رودخانه" شاهد خواهیم بود . 

عبدالحمید حمزه پور با تاکید بر ضرورت ارتقا سطح خدمات رسانی به روستاها، اظهار داشت: در همین راستا و با پیگیری های جدی مقام عالی دولت در استان و نماینده مردم شرق هرمزگان، این اطمینان را می دهم که طی دو سال آینده با تمام توان، ضمن بررسی و رفع مشکلات کم آبی در مجتمع های آبرسانی نظیر نازدشت، هیزبندگان و باغ نرگس، اتفاقات خوبی را در بخش رودخانه رقم بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقلیمی استان و وجود باران موسمی و سیل آسا، به مهار آب های سطحی به عنوان راه حل موثر برای رفع بحران کم آبی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند اقدامات موثری در حوزه آبخیزداری شرق استان است.

 نقش موثر شوراها و پیگیری های مستمر آنان در رفع مشکلات حوزه آب

مدیر عامل آبفا استان همچنین ضمن تبریک روز شوراها و قدردانی از زحمات و تلاش های شوراها برای رفع دغدغه های مردم، بر نقش موثر شوراها و پیگیری های جدی و مستمر آنان در رفع مشکلات بخش های مختلف به ویژه حوزه آب، تاکید کرد.

حمزه پور در پایان، با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که بی هیچ مزدی و در راه خدا به مردم خدمت می کنند، افزود: به عنوان یک مدیر اجرایی دستان تلاشگر شوراها را به گرمی می فشارم و  امیدوارم کماکان همراهی آنان را در رفع دغدغه های آبی مردم داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ این همایش با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل استان، در بخش رودخانه برگزار شد.