ضرورت مدیریت مصرف برق جهت جلوگیری از خاموشی های ناخواسته در پیک بار تابستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست به میزبانی امام جمعه و با حضور مدیر برق شهرستان سیرجان و هیات همراه برگزار و پیرامون ضرورت مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی های ناخواسته در پیک بار تابستان امسال به گفتگو پرداختند. سلمانی زاده مدیر برق سیرجان، خواهان استفاده از […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، این نشست به میزبانی امام جمعه و با حضور مدیر برق شهرستان سیرجان و هیات همراه برگزار و پیرامون ضرورت مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی های ناخواسته در پیک بار تابستان امسال به گفتگو پرداختند.

سلمانی زاده مدیر برق سیرجان، خواهان استفاده از تریبون ائمه جمعه برای راهنمایی مشترکین صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری در ایام پیک شد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مطابق با ضوابط اجرایی پاسخگویی بار نسبت به تهیه و تنظیم تفاهم نامه های همکاری برای مشترکین صنعتی، کشاورزی و تجاری اقدام نموده است و مشترکین می توانند در صورت تمایل و همکاری، ضمن یاری رساندن به صنعت برق در شرایط بحران از مزایا و پاداش این طرح ها بهره مند شوند.

وی افزود: در صورتی که مشترکین کشاورزی و صنعتی از تاریخ یک خرداد ماه تا ۱۵ شهریورماه در ساعت اوج مصرف بار که از ساعت ۱۳ الی ۱۷ می باشد، مصرف خود را کاهش دهند، نسبت به میزان کاهش مصرف پاداش قابل توجهی شامل حالشان خواهد شد.

سلمانی زاده تاکید کرد: ادارات و مراکز تجاری نیز از ساعت ۱۱ به بعد با کاهش مصرف برق خود می توانند با ما همکاری نمایند و مشمول تخفیفات و مزایای طرح های مربوطه، گردند علاوه بر آن تمامی مراکز اداری و تجاری بایستی بعد از ساعت ۱۳ تمام تاسیسات سرمایشی و روشنایی خود را از مدار خارج نمایند.

در این نشست امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده صورت پذیرفته در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، بیان نمود: اصلاح الگوی مصرف انرژی در دین اسلام از اهمیت وافری برخوردار است و هرکدام از ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم مدیریت درست مصرف برق را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم و آن را به دیگران نیز، منتقل نمائیم تا در نهایت، این مهم به صورت یک فرهنگ پایدار در جامعه شکل بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: با تمام توان سعی خواهیم کرد از تریبون نماز جمعه نسبت به فرهنگ سازی این مهم اقدام نماییم.