ضرورت تامین منابع آبی جدید و مدیریت منابع آبی موجود در سمنان

عباس گلرو، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ضمن بازدید از بخشهای مختلف و تقدیر از زحمات همکاران با مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، در این […]

عباس گلرو، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ضمن بازدید از بخشهای مختلف و تقدیر از زحمات همکاران با مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، در این بازدید محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان آخرین وضعیت تامین آب شرب و فاضلاب شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه را تشریح کرد.

نماینده مردم، سمنان را یکی از استان های کویری و دارای مشکل آب دانست و بر ضرورت تامین منابع آبی جدید و مدیریت منابع آبی موجود تاکید کرد.

گلرو با تاکید بر تسریع پروژه های انتقال آب دریای خزر و سد فینیسک، این پروژه ها را  از اولویت های کاری خود دانست.

نماینده مردم با اشاره به قطعی آب در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه، اتخاذ تدابیر فوری جهت تامین آب شرب پایدار در شهرها و مناطق مختلف روستایی حوزه انتخابیه، اصلاح شبکه آبرسانی را ضروری دانست.