در نشست روابط عمومی‌های استانداری آذربایجان‌شرقی و برق تبریز

ضرورت برای گذر موفق از پیک مصرف

در نشست روابط عمومی‌های استانداری آذربایجان‌شرقی و شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر ضرورت تعامل برای گذر موفق از پیک مصرف برق در تابستان تاکید شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز،در نشست روابط عمومی‌های استانداری آذربایجان‌شرقی و شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر ضرورت تعامل برای گذر موفق از پیک مصرف برق در تابستان تاکید شد.

مینا نظری؛ سرپرست روابط عمومی شرکت در دیدار با محمد عزیزی‌راد؛ مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و به‌تبع آن، افزایش مصرف برق، لزوم تعامل بین دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی در زمینه مدیریت مصرف این انرژی دوچندان است، به‌همین منظور امیدواریم با افزایش ارتباط بین روابط عمومی‌های استانداری و این شرکت و نیز سایر مجموعه‌ها، بتوانیم از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ با موفقیت عبور کنیم.

نظری با تاکید بر نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی، استفاده از بسترهای رسانه‌ای موجود، به‌ویژه پیام‌رسان‌های داخلی را یکی از راه‌های ارتباطی روابط عمومی‌ها جهت برقراری ارتباط مردم با سازمان‌ها عنوان کرد.

وی پیشنهاد داد تا با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای نخستین بار موزه روابط عمومی آذربایجان در تبریز راه‌اندازی شود.

در ادامه این دیدار مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بین آحاد مردم گفت: در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌های استان استفاده شود و به‌طور قطع برگزاری تور خبری و بازدید از تجهیزات برق، نحوه برق‌رسانی و ارائه خدمات به‌مشترکین از جمله گام‌های موثر در این زمینه است.

محمد عزیزی‌راد در خاتمه از برنامه‌ریزی برای تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در آینده خبر داد.