صیانت حقوق مردم و سلامت اداری سرلوحه کار صنعت برق است
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مجید برنگی، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر در این نشست با اشاره به اینکه ارزیابی اقدامات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با هدف شناسایی چالشها و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان که به صورت دورهای انجام میگیرد گفت: شرکتهای توزیع برق یکی از دستگاههای خدماترسان و اجرایی است که بیشترین تعامل را با مشترکان برق با تعرفههای مختلف را دارد و کمیته سلامت اداری در این شرکتها با پایش میزان سلامت و شناسایی گلوگاههای فسادخیز و به کارگیری راهکارهای مناسب براساس قوانین و مقررات میتواند از بروز مشکلات پیشگیری و میزان رضایتمندی مشترکان و شهروندان را افزایش دهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه و اهمیت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی و به خصوص شرکتهای توزیع برق عنوان کرد: ارتقای میزان رضایتمندی مشترکان و شهروندان از خدمات ارائه شده و تکریم ارباب رجوع ۲ رکن اساسی این کمیتهها است و با جدیت در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان پیگیری شده است.
پیام جوادی عنوان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان یکی از گامهای بلند تکریم ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است و خوشبختانه مشترکان به راحتی میتوانند از سامانههای مختلف کلیه خدمات برق را کاملا غیرحضوری دریافت کنند.
جوادی از اجرای برنامه های آموزشی و توانمندسازی مدیران و کارکنان در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاری همایش آموزشی و توجیهی با حضور مدیران، کارشناسان و کارکنان باعناوین صیانت ازحقوق شهروندی،ارتقاء سلامت نظام اداری،رشدارزشهای اخلاقی جامعه اداری، برگزاری جلسات اخلاق اداری ماهانه برای مدیران و کارکنان با استفاده از اساتید اخلاق، برنامهریزی نشست های علمی و تخصصی به منظور آسیب شناسی و دست یابی به راه کارهای افزایش انضباط اداری و ترویج قانون گرایی و پیشگیری از تخلفات و فساد اداری، آموزش همگانی و آگاهسازی عمومی به ویژه مراجعین از حقوق و تکالیف خود با دستگاه از ظرفیت صدا و سیما، تبلیغات شهری و سایر بسترهای ارتباطی و همچنین راهنمایی و اطلاع رسانی مناسب به مراجعین از نحوه ی ارایه تسهیلات و خدمات از اقدامات پیشگیرانه این شرکت در یکسال گذشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: مکانیزه نمودن فرآیندها از جمله، راه اندازی سیستم سامانه ستاد بمنظور خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز شرکت، اجرای سامانه مدیریت و نظارت سنم و همچنین توسعه خدمات الکترونیکی و بهبود فرآیندهای پاسخگویی به مردم نیز از اقدامات مهم این شرکت در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی است.
پیام جوادی شناسایی موقعیت های تعارض منافع در شرکت و اطلاع رسانی به همکاران در این خصوص را از دیگر فعالیتهای این کمیته اعلام کرد و افزود: برگزاری جلسات آموزشی در جهت شناخت بیشتر مفهوم تعارض منافع و لزوم آگاه سازی همکاران محترم در خصوص تخلفات اداری و موارد بازرسی و همچنین مکاتبه با کلیه واحدهای سازمان مبنی بر رعایت قرار نگرفتن در موقعیت های تعارض سازمانی نیز از فعالیتهای مهم کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.
ارسال دیدگاه