صرفه جویی ۲۰۰ مگاواتی برق در بخشهای صنعت و کشاورزی خراسان رضوی

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طی روزهای اخیر از محل مدیریت مصرف در بخشهای صنعتی و کشاورزی در مجموع از این محل روزانه ۲۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسینعلی دیندار افزود: در راستای مدیریت انرژی در پیک بار زمستان و با توجه به شدت سرما، کمبود سوخت و محدودیتی که در تامین گاز تحویلی به نیروگاه های کشور و استان بوده است، به ناچار محدودیتهایی در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی استان بوجود آمد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی و اعمال محدودیت در مصارف برق و گاز بخشهای تجاری، کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی، مشترکین بخش صنعت و بخش کشاورزی بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق و همچنین مصرف گاز داشته اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اعمال مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین صنعتی و کشاورزی استان، روزانه ۱۰۰ مگاوات توسط بخش صنعتی و ۱۰۰ مگاوات توسط بخش کشاورزی در مصرف برق صرفه جویی شده است.

وی ضمن تشکر از این همکاری توسط مشترکین بخشهای مختلف بویژه کشاورزی وصنعتی از آنان خواست تا صرفه جویی در مصرف برق و گاز را همچنان ادامه دهند تا در تامین برق مشترکین خللی ایجاد نشود.