صرفه جویی در مصرف برق بهترین راه عبور از پیک بار تابستان می باشد.

پانزدهمین جلسه شورای پایایی منطقه ای سمنان با حضور مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان و شرکت توزیع نیروی برق استان و نیروگاه های سمنان و شاهرود ومعاونین و کارشناسان مرتبط  در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد . در این جلسه مهندس سید علی اکبر صباغ  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای […]

پانزدهمین جلسه شورای پایایی منطقه ای سمنان با حضور مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان و شرکت توزیع نیروی برق استان و نیروگاه های سمنان و شاهرود ومعاونین و کارشناسان مرتبط  در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد .

در این جلسه مهندس سید علی اکبر صباغ  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخشهای انتقال وتوزیع ، خاطر نشان کرد: اقدامات مناسبی چون اورهال و ارتقاء در نیروگاه ها و تعمیرات پیشگیرانه و اصلاح و بهینه سازی در شبکه برق استان ایجاد شده است تا با تمام توان و با کمترین خاموشی به مردم بزرگوار استان خدمت رسانی  کنیم .

وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف و فرهنگ سازی در جامعه برای گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری گفت :  توجه به رعایت استاندارد و شدت مصرف انرژی تجهیزات وکالاهای مصرف کننده انرژی الکتریکی در تمامی سطوح جامعه و فرهنگ سازی پیرامون آن می تواند در کاهش مصرف انرژی برق تاثیر داشته باشد.

مهندس صباغ با اشاره به اورهال و ارتقای واحد اول نیروگاه قدس سمنان در اواخر سال ۱۳۹۹و همچنین اتمام اورهال و ارتقای واحد دوم این نیروگاه گفت:  با انجام این اقدامات، ۴۲ مگاوات به توان تولیدی نیروگاه در شرایط ایزو اضافه شده و با درمدار آمدن چند مولد مقیاس کوچک در آینده نزدیک ، جمعا حدود۵۰ مگاوات به توان تولیدی استان افزوده خواهد شود .