شیرین سازی آب دریا بهترین راه حل تامین نیاز آبی شرب و صنعت

رئیس جمهور استفاده از ظرفیت آب شیرین کن ها و شیرین سازی آب دریا را بهترین راه حل برای تامین آب مورد نیاز مردم دانست. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در مراسم بهره برداری از سامانه آبرسانی به کلان شهر بندرعباس از آب شیرین […]

رئیس جمهور استفاده از ظرفیت آب شیرین کن ها و شیرین سازی آب دریا را بهترین راه حل برای تامین آب مورد نیاز مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در مراسم بهره برداری از سامانه آبرسانی به کلان شهر بندرعباس از آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی با بیان اینکه امروز شاهد اتفاق امیدوارکننده ای در حوزه آب هرمزگان و تکمیل آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی در سه فاز هستیم، افزود: با بهره برداری از این پروژه کار ارزشمندی به سرانجام رسید و باید برنامه ریزی شود تا روند تامین آب از طریق آب شیرین کن ها برای آینده این مناطق نیز تداوم و افزایش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به در اختیار داشتن آب شور بتوانیم با سرمایه گذاری و اتکا به توان داخلی، آب مورد نیاز مناطق جنوبی در بخش های شرب و صنعت را از این منابع تامین کنیم.

دکتر روحانی از هرمزگان به عنوان یک استان استراتژیک یاد و ابراز امیدواری کرد، با اجرای طرح های نمک زدایی شاهد زندگی با اطمینان خاطر بیشتر برای مردم باشیم.