شهید آیت الله دکتر رئیسی ، خدمت بی منت را سرلوحه مدیریت خود می دانست ودر تاریخ ماندگار شد

آیین بزرگداشت خادم جمهور، سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و سایر شهدای خدمت گرانقدر همراه ایشان با قرائت قرآن مجید، زیارت پرفیض عاشورا، سخنرانی و مداحی با حضور پرشور همکاران در حوزه ستادی شرکت توزیع برق استان قزوین همزمان با کلیه مدیریت ها وامورهای اجرایی برق در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش برقاب، آیین بزرگداشت خادم جمهور، سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و سایر شهدای خدمت گرانقدر همراه ایشان با قرائت قرآن مجید، زیارت پرفیض عاشورا، سخنرانی و مداحی با حضور پرشور همکاران در حوزه ستادی شرکت توزیع برق استان قزوین همزمان با کلیه مدیریت ها وامورهای اجرایی برق در سراسر استان برگزار شد.

این مراسم درحوزه ستادی شرکت توزیع برق استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آزادی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت  ، سرهنگ پاسدار حسین فیضی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان،  مدیر عامل، معاونین ، مدیران و همکاران در نماز خانه حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار گردید

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان در این مراسم  ضمن تسلیت شهادت سید الشهدای خدمت آیت الله شهید دکتر رئیسی و سایر شهدای خدمت همراه ایشان با اشاره به حکمت ۳۳۳ در نهج البلاغه به تشریح خصوصیات اخلاقی و مردمی و حکومتی رئیس جمهور فقید پرداخت و گفت : ایشان خادم الرضا(ع) بود و در جوار آن امام همام آرام گرفت که یک عمر خادم آن بود و به آن وابستگی و تعلق داشت.

وی افزود: شهید رئیسی خستگی ناپذیر بود و ما هم باید بیاموزیم که فقط با کار در ساعات اداری نمی توان خدمتگزاری را کامل کرد.

مسئول امور فرهنگی و دینی تصریح کرد: شهیدآیت الله رئیسی، هوای نفسانی نداشت و اثری از حب نفس در او نبود و با نگاه انسانی و اخلاقی هرگز دنبال برتری جویی نرفت و خدمت  بی منت را سرلوحه مدیریت خود می دانست ودر تاریخ ماندگار شد.

آزادی گفت : دومین رئیس جمهور شهید را بدرقه کردیم و از خدمت صادقانه اش محروم شدیم اما خدا را شاکریم که مردان خدا با شهادت از میان ما رفتند.

وی بیان کرد : رئیسی  شب و روز نداشت مدام دغدغه مشکلات مردم را داشت و به همین خاطر پیوسته در حال سفرهای استانی بود از تمامی استانها بازدید می کرد، وی به مدیرانی که منصوب کرده بود اعتماد داشت وبه آنها  اختیار داده بود  تا مسئولیت و خدمت به مردم را به بهترین  نحو انجام بدهند.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان بیان کرد: اگر در مجموعه عملکرد سه ساله دولت شهید رئیسی دقت کنیم می توان به وجوه مختلف شخصیت ایشان پی برد که این شأن متعلق به یک رئیس جمهور وارسته است.

وی درخاتمه گفت : عزتی که نصیب رئیس جمهور شهید شد شایسته اخلاص و ایمان این شخصیت بزرگ و والامقام بود و ما  انسان خدومی را از دست دادیم و  شهادت اجر سال ها تلاش خستگی ناپذیر او بود .