مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

شهرستان چوار قطب صنعت استان است

ولی الله ناصری در دیدار با فرماندار چوار و در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق این شهرستان گفت: شهرستان چوار قطب صنعت استان است و این مهم باعث شده تا صنعت برق برای توسعه چوار بیش از پیش بکوشد.

به گزارش برقآب، ولی الله ناصری در دیدار با فرماندار چوار و در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق این شهرستان گفت: شهرستان چوار قطب صنعت استان است و این مهم باعث شده تا صنعت برق برای توسعه چوار بیش از پیش بکوشد.
ناصری ادامه داد: وجود ابر پروژه های صنعتی مانند پتروشیمی، پالایشگاه گاز و شهرک صنعتی در این شهرستان بستر مناسبی برای توسعه پایدار است و صنعت برق نیز تلاش می کند تا همگام رشد اقتصادی و صنعتی چوار بسترهای لازم را در حوزه برق ایجاد کند.
وی تصریح کرد: تابستان پیش رو برای صنعت برق بسیار حساس و تعیین کننده است چرا که دولت مردمی با وجود ناترازی تولید و مصرف برای تامین برق پایدار مشترکین عزم خود را جزم کرده است.ناصری با اشاره به همکاری صنایع برزگ در ایام پیک مصرف بیان کرد: صنایع با جابه جایی تعطیل کاری روزهای جمعه به یکی از روزهای دیگر هفته می توانند از تعرفه های تشویقی صنعت برق بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: کشاورزان محترم نیز با اعمال محدودیت پنج ساعته در ظهر ها تمامی ساعت دیگر روز را برق رایگان استفاده می کنند.
ناصری افزود: مردم شریف استان با همراهی و رعایت الگوهای مصرف در ساعات اوج مصرف صنعت برق را برای تامین انرژی پایدار یاری کنند.
لازم به ذکر است در پایان آیین تکریم و معارفه اصغر جعفری به عنوان سرپرست جدید برق چوار معرفی و از زحمات پیکری تقدیر به عمل آمد.