مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبرداد:

شناسایی ۱۳ روستای مشکل دار آب شرب در بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از شناسایی 13 روستای مشکل دار آب شرب در بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه خبر داد.
لطیف خوش سیرت در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه اظهار داشت: در مرحله نخست در این روستاها با حفر ۶ حلقه چاه، بهسازی و بهسازی ۱۰ دهنه چشمه، اجرای ۳۴ کیلومتر شبکه توزیع آب و احداث هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب با پیش بینی ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار، در تعدادی از روستاها مشکل آب شرب مرتفع می شود.

وی با اعلام اینکه در شهر سرو مشکلی از بابت تامین آب شرب وجود ندارد، گفت: مطالعات طرح فاضلاب شهرسرواز محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب آغاز وشبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب این شهر اجرا خواهد شد.

وی، انجام مطالعه آبیابی در خصوص احداث و بهره برداری از چاه کمکی برای رفع مشکل کمبود آب در روستاهای قرنسا، خلیان، خرابه، کانسپی، انجام مطالعات آبیابی، شناسایی و تملک محل حفر چاه در روستای هشتیان وحفر و تجهیز چاه، بررسی امکان برداشت آب اضافی از چاه مجتمع سیدان و احداث یک باب مخزن جدید با ظرفیت مناسب در این مجتمع را از جمله برنامه های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در منطقه صومای برادوست اعلام کرد.