شناسایی و قطع بیش از ۲۰۰ رشته انشعابات غیر مجاز و تخلف آبی

پس از شناسایی انشعابات غیر مجاز و صدور اخطاریه های لازم تعداد ۲۲۰ رشته انشعابات غیر مجاز پرونده سازی و جهت اخذ جریمه و پیگیری مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع شد . مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه موضوع انشعابات غیر مجاز و برداشت بی […]

پس از شناسایی انشعابات غیر مجاز و صدور اخطاریه های لازم تعداد ۲۲۰ رشته انشعابات غیر مجاز پرونده سازی و جهت اخذ جریمه و پیگیری مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع شد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه موضوع انشعابات غیر مجاز و برداشت بی رویه آب شرب از خطوط اصلی و شبکه های آبرسانی به منظور مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی یکی از مشکلات این حوزه بوده که موجب نارسایی و اختلال در امر خدمات رسانی مطلوب در تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم میباشد .
مهندس لدنی نژاد با تاکید بر شناسائی و جمع آوری این انشعابات یاد آور شد : در این خصوص با هماهنگی مراجع محترم قضائی و انتظامی و با محوریت دفاتر حراست ، روابط عمومی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت طی اردیبهشت ماه جاری بیش از ۱۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز در سایزهای ۲۵-۳۲-۶۳ و ۷۵ میلیمتر در محدوده شمس آباد به ظرفیت ۳۰ لیتر بر ثانیه و همچنین بیش از ۱۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز در محدوده پرند در سایزهای ۲۵-۶۳-۷۵ و ۹۰ میلیمتر به ظرفیت بالغ بر ۴۰ لیتر بر ثانیه جمع آوری و به منابع تامین و ذخیره اضافه شد .
رئیس هیئت مدیره آبفای جنوب غربی استان تهران خاطرنشان کرد : روند شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز به منظور احقاق حقوق شرکت و جلوگیری از تضییع بیت المال و افزایش ظرفیت آبرسانی به مردم محترم حوزه آبفای جنوب غربی مستمرا و با قدرت بیشتر در حال پیگیری و اقدام می باشد .