شــرکت برتر اتصال کالته

شــرکت برتر اتصال کالته از ســال 1382 در زمینه تولید اتصاالت مســی با کادری مجرب و جوان در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود.

شــرکت برتر اتصال کالته از ســال ۱۳۸۲ در زمینه تولید اتصاالت مســی با کادری مجرب و جوان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود.
به دلیل وجود حساســیت و نقش کلیدی که اتصاالت کابل در شــبکههای برق کشور دارند این شرکت همواره تالش نموده که در طی این چند سال داشتن کیفیت و استانداردهای تولید را در سرلوحه خود قرار دهد.
در این چند ســال فعالیت تمامی متریال مصرفی این شــرکت از شرکت صنایع مس شــهید باهنر خریداری شده
چون که شرکت باهنر تنها شرکت داخلی میباشد که میتواند مس را با آلیاژ TPC و با خلوص %۹۹.۹۹ در اختیار متقاضی قرار دهد و فقط این آلیاژ مس مخصوص تولید کابلشو و اتصاالت برق میباشد.
چند سالی است که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مس مصرف فلز آلومینیم در صنعت برق رو به فزونی نهاد و در نتیجه نیاز به اتصاالتی نظیر کابلشو بی متال و دو راهی بی متال روز به روز افزایش پیدا کرد.
از طرفی به دلیل نبود دانش کافی در مورد جوش اصطکاکی و همچنین مســلط نبودن به روشــی استاندارد جهت تولید این قطعه فقط کابلشوهای وارداتی آن قابل مصرف بود که آن هم به دلیل بعد مسافت و محدودیت در جا به جایی مشکالت و معظالت خود را در بر داشت.
لذا شرکت برتر اتصال کالته بر آن شد که سال ۱۳۹۰ با تکیه بر دانش فنی اساتید با تجربه خود و پتانسیل نیــروی جوان و مهندســین خود این دانش را در داخل کشــور بومی ســازد کــه باالخره در پایان ســال ۱۳۹۵ با
مشقات و سختی فراوان موفق به تولید کابلشوی بی متال به صورت انبوه گردید. و پس از کسب تجربه، کیفیت محصــوالت بی متال را به جایی رســانید که با کابلشــوهای ایتالیایی در ترکیه به رقابت پرداخت و اکنون شــاهد
مصرف آن در کشورهایی همچون ترکیه و عراق هستیم که تا قبل از این از محصوالت اروپایی استفاده میکردند. اکنون با افتخار به عرض میرســانیم این شــرکت میتواند کلیه درخواستهای شما را در رابطه با کابلشوهای مسی و رابط مسی و کابلشوی بی متال -۱DTL و -۲DTL پاسخگو باشد.

 

cablshokalate.com

barghab.ir