شصت و دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.

شصت و دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل و رئیس شورای فرهنگی شرکت و دیگر اعضا در سالن نگارستان شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه با تشکر از مشارکت ۲۵ نفر از همکاران در اهدای خون […]

شصت و دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل و رئیس شورای فرهنگی شرکت و دیگر اعضا در سالن نگارستان شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه با تشکر از مشارکت ۲۵ نفر از همکاران در اهدای خون به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اهدای خون یک موضوع فرهنگی است و با توجه به شرایط کرونا و نیاز مبرم به فرآورده های خونی ،د ر نوبت های بعدی با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده تر مشارکت همکاران در این امر انسانی بیشتر شود.
مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، برنامه های متناسب با آن از جمله غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ستاد و یکی از شهرستان های شرق استان و برگزاری نمایشگاه در شرکت برگزار شود.
دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی شرکت طی یک ماه گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی همکاران مشارکت مستمر در اهدای خون دارند کارت اهدا کننده مستمر برای آن ها با پیگیری از انتقال خون صادر شود.
مهندس مصطفی رضائی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات نقاشی طی ماه های گذشته و همچنین همکاران نویسنده کتاب که به مناسبت روز قلم کتاب های خود را در اختیار امور فرهنگی قرار داده بودند، در مراسم های هفته دفاع مقدس تجلیل شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم اربعین حسینی در ستاد، بازدید همکارانی که تاکنون از تاسیسات آبی شرکت بازدیدی نداشته اند به مناسبت روز گردشگری، بزرگداشت هفته وحدت و دیدار مدیران ستاد و امورات با امامان جمعه و علمای اهل سنت در ستاد و شهرستان ها و برگزاری مراسم روز وحدت در ستاد با سخنرانی علمای اهل سنت از جمله برنامه های فرهنگی است که طی یک ماه آینده برگزار می شود.
رضائی بیان کرد: تجلیل از بازنشستگان شرکت به مناسبت روز سالمندان ، دیدار با فرماندهان انتظامی استان به مناسبت روز نیروی انتظامی توسط مدیران ستاد و امورها و برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی وبرگزاری نمایشگاه به مناسبت روز کاهش اثرات بلایای طبیعی از دیگر برنامه های شهریور و مهر ماه شرکت آب منطقه ای استان در بحث فرهنگی در سال جاری است.