شستشوی مخزن ده هزار متر مکعبی اورین

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از انجام عمليات شستشو و گندزدايي مخزن ده هزار متر مكعبي اورین شهر خوی بعنوان یکی از تامين كننده آب شرب اين شهر در راستاي ارتقاي سطح كيفي و بمنظور اطمينان از سلامت آب خبر داد.

شستشوی مخزن ده هزار متر مکعبی اورین

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، تقی پاشایی گفت :شرکت آب و فاضلاب در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تولید و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان هر ساله برابر برنامه زمانبندی شده اقدام به شستشو، لایروبی و گندزدایی و همچنین شستشو شبکه می کند.

وی تصریح کرد: تمامی مراحل شستشوی مخزن و شبکه آب بر اساس دستورالعمل دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با نظارت دفتر کنترل کیفیت و شرکت آبفای استان کرمانشاه انجام گرفته است.
پاشایی افزود : شستشو و گندزدایی مخازن آب شرب یکی از موارد ضروری است که باید بصورت دوره‌ای در بارزه زمانی ثابت انجام شود.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آّب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد: آبی که ازمنابع تامین آب استحصال و در مخازن ذخیره می‌شود همواره حاوی رسوباتی است که وارد مخزن شده و به مرور زمان بر روی هم انباشته می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا شرکت‌های آب و فاضلاب شستشوی مخازن آب را در الویت‌های کاری خود قرار دهند.
با توجه به برنامه سالانه شرکت مبنی بر شستشوی مخازن ذخیره آب طبق دستور العمل دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب و با نظارت شبکه بهداشت مخزن ده هزار متر مکعبی اورین شستشو داده شد .